torsdag, januari 12, 2006

Lunchdags...

Le Blogg och jag är tillbaka nu....

Datastrul på förmiddan gjorde att Le Blogg låg ner. Hoppas att ni överlevt.

Går ut hårt, 76 kilo fortfarande men spinning för Lance Ryhnstrong i kväll. Ända sen mina dagar som brevbärare har jag varit grym på att hoja. Viktigt att vara snabb på pedalerna om man delade fel så man kunde fly från arga tanter som skulle klaga.

Så jag säger bara det, släng fram en jonne så kör jag ifrån vem som helst. Lätt.


Dagens lunch - Kyckling och wokgrönsaker.
Dagens antal snus - 0 så klart... 10 dagar nu.
Dagens frisyr - vems som helsts utom min.

Dagens låt - 18 and life. Skid Row
Dagens gladaste överraskning - Att

Le Bil - Bara luftfiltret och tändstiften kvar att byta innan bilen som jag fick för ett bra pris funkar. Om man räknar in antalet kronor som lagts på reparationer har morsan blåst mig. Surt, trodde jag kunde lita på henne. Farsan hade vart en annan sak. Då skulle man kollat nog.

Dagens obehagligaste människa alla kategorier - Håkan Hellström. Idag med.


A.