tisdag, januari 17, 2006

En glädjens dag...

Idag är jag på osedvanligt bra humör.

Webradion med Adam & Gry funkar. Jag slog Adam i Vinn Adams pengar med ett mer rätt.
Nu till det viktigaste som sas i det programet. Adam Alsing har hittat någonslags undersökning om vilket land som har det största respektive minsta snorcharna....

Av principskäl berättar jag inte om vilket land som hade störst men tyvärr inte Sverige. Om intresse finns kan jag kanske yppa den info senare om någon skulle ha intresse av det. Däremot berättar jag gärna vilka som har den minsta i världen.

SYDKOREANSKA MÄN!

Aldrig vart så glad och upprymd i hela mitt liv. Nästan i alla fall. Inte på det här jobbet i alla fall. Nu ska jag gå runt på kontoret resten av min arbetstid här och se ner på mina kollegor med en blick som säger...

"... jo du är min chef men den är bra liten eller hur?... "


Dagens låt : Friday I'm in love - Ther Cure.



Förresten var min drömkvinna på tv igår. I någon konstig pratshow med Fredrik Virtanen. Skulle just byta när hon klev in.

Japp, Alexandra Rapaport. Hon får två på fingerskalan*

*kan också förklaras vid förfrågningar.



A.

2 Comments:

Blogger ajja said...

Fingerskalan?? *nyfikensomfaan*

11:55 fm  
Blogger A. said...

Fingerskalan - Hur många fingrar det skulle vara värt att offra för att ha henne som sin flickvän.

2 är ett oerhört högt betyg även om 10 är max....

1:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home