måndag, februari 27, 2006

Bada i vassen

Eller att inte bada i vassen , det är frågan.

Egentligen var det som Hamlet menade men precis som alla andra så missförstod han danskan på slottet i Helsingör och det vart pannkaka av allt.

Att bada i vassen eller att inte bada i vassen.


För mig kommer det bli inte.

För det första är det trångt då alla mina kompisar står där också samt att jag av en slump ramlade in på den här sidan. www.cykloteket.se Där man kan hyra motionscyklar. Klass.

Det kommer även att innebära att CK får se sig besegrad så det sjunger om det i sommaren Mini Tour de France. Misstänker att han inte kommer ha någon bergsetapp då jag formligen skulle trampa honom tillbaka till apstadiet*

Sunblock - I'll be ready. Vilken låt. Blir rakt igenom glad av den och då ser jag inte ens videon....


A. Lite meningslösare än vanligt.

PS. Dock kanske jag blir kvar i vassen. Ramlade just in ett par lådor kakor här.

*exakt det stadie där jag var i lördags...