torsdag, februari 23, 2006

Snart lunch...

Ska äta tortellinisar med salami och chili-creme fraiche. Eftersom jag åt det till middag igår också ger jag det;

5A av 5A möjliga. Jag är en sjuhelvetes kock.

Dagens låt; I wanna rock - Twisted Sister. Haja hur coola dem var när man var lite mindre. Eller va fan fortfarande.

Dagens Icke-låt: Gillalalalala Läget med Tomas Ledin. Finns det någon som tycker det är bra? Inte ens hans fru gillar den låten hörde jag på radio. Hon föreslog en annan låt som singel.

Var det förresten bara jag som såg den djupa fåran i snön efter köttbullens segergest "Sälen"....


A.

3 Comments:

Blogger ajja said...

Du har verkligen nån slags hangup på köttbullen va?! *s*

12:17 em  
Blogger A. said...

Förmodligen ja... Vet inte varför. Kanske jämförbart med dina dvärgar :-)

1:15 em  
Anonymous Anonym said...

Såg faktiskt fåran och blev lite förundrad över att hon lyckas glida så långt.

1:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home