tisdag, februari 21, 2006

Bilmeck och självplågeri...

Ska man behöva vänta en vecka på att ens få besiktiga en trasig lätt krockad bil. Otroligt. Man skulle ha blivit bilmeck. Eller vägarbetare.

En kort uppdatering med mina nyårslöften.

1. Snus - Inte snusat sen den 2:a januari. Jag är grym
2. Gå ner 5 kilo - Går inte riktigt hand i hand med att sluta snusa. Äter mer godis än Kicki Danielsson smygäter korv på Statoil.*
3. Skaffa en Peter Jihdefrilla - Håret växer. Har i mitt bloggsurfande dessutom upptäckt att väldigt många är negativa till Jihdes frisyr. Har läst allt från kommentarer om att det ser ut som en tupe till att folk undrar vad fan han har gjort. Peter, I like it
4. Bli bra på ett kort. Och då visa det för min mor som tröttnat på att hennes son ser ut som ett mongo/fyllo/otroligt fånigt flinande på alla kort. Det går så där. Snusar i alla fall inte längre på alla kort... ett moment som stört henne tidigare.


Dagens citat :

"...Det enda jag vet om ljusets hastighet är att det kommer snabbt på morgonen..."


A - I meningslöshetens tjänst...


* äter givetvis såna också då jag sen den 2:a januari är konstant hungrig...

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ska vi färga om håret i helgen? omröstning: geishan? ajja? all in favor?

10:43 fm  
Anonymous Anonym said...

JAAAAA!!! Hårfärg och hudvård (smink) är givet!

11:13 fm  
Anonymous Anonym said...

vill dock påpeka att A är en sådan naturlig skönhet att han inte behöver åtgärder av det här slaget... jag vill även färga håret på ck som ju alla vet är snyggast i stan.

11:36 fm  
Blogger Chris said...

inte snusat sen 2a jan, du ÄR grym. håll ut, keep on. statoils korv förresten? måste finnas nåt trevligare? med risk att säga fel sak i fel sällskap, torkad frukt? å, jag är väl tråkig då.

11:37 fm  
Blogger A. said...

1. All in favor?
2. Försöker rättfärdiga att ni tycker jag är ful med att erbjuda er att hjälpa till med en extrem make-over? ;-)

3.Vi får se...

11:38 fm  
Blogger A. said...

Lois din smickrare...

11:42 fm  
Blogger A. said...

D Haraway: Ja fan om jag inte är lite grym :-)

Sen vissa klargöranden, äter ju inte Statoilkorvar varje gång jag är godissugen ;-)

Torkad frukt. Tanken har aldrig slagit mig innan... Tja, varför inte.

1:25 em  
Anonymous Anonym said...

Bara för att man fixar håret och sminkar sig innebär inte detta per automatik att man inte är en naturlig skönhet. Jag och Lois är ju klockrena exempel. Snygga av naturen men storkunder på Make Up Store och hos frisören ;-)

1:37 em  
Blogger ajja said...

All in!!! Varför får inte ja va me! Va ska ni ta för fäg den här ggn??! Kan ni nte klä ut han åsså och ta ett kort!! HAHAHAHAH . Spöka till det ordentligt flickor :)

1:47 em  
Blogger A. said...

Ajja. Här spökas ingenting ut. Lite stolthet har jag.

Geishan, allvarligt? Använder ni såna grejer? Kan jag inte tro...

2:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home