onsdag, februari 22, 2006

Bjudlunch...

Alltid trevligt med en bjudlunch. Hela kontoret. Ca 7 pers tar sig iväg för att äta. Trevligt ide av chefen.

Trodde jag.

Kollegorna har platat sitt asiatiska splåk med valann hela lunchen. Så jävla otlevligt folk. Äl suk som ett bi just nu på dem.

Otoligt otlevligt.

Alltså missade jag min välförtjänta powernap för att höra ett språk talas en hel lunch på en restaurang som man måste åka bil till. Utan att förstå ett ord. Och nej, det är inte så att det inte visste att jag inte förstod.

Trista jävla typer...

A - Bittrare än en bittermandel.

Ps. Min kollega kan ju glömma att få skjuts hem... större chans att himlen ramlar ner på henne och att jag hittar en tunna guld vid slutet av regnbågen...

4 Comments:

Blogger ajja said...

Mupps... !!

1:59 em  
Blogger A. said...

Stoppar inte där vad jag anser om dem just nu....

3:16 em  
Anonymous Anonym said...

usch vad otrevligt, nästa gång det händer ryck upp en mp3 spelare och sjung med till musiken!

5:01 em  
Blogger A. said...

Jag är tyvärr lite van vid det men kollegan åker inte med hem idag. de viktiga ärenden åt andra hållet... Typ... ;-)

5:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home