fredag, februari 24, 2006

Mataffär...

Otroligt irriterande när folk inte tar bort sin matkorg från plockauppdinmat-och-ställ korgen i korgstället platsen.

Tycker alltid att man får flytta på någon annan tjommes korg. Jag har sedan en tid börjat med att brutalt och högljutt sucka samt smälla ner korgen i korgstället...

Så om ni vet med er att ni brukar strunta i det och tycker att killen bakom er suckar högt och lever om är det förmodligen jag...


Hobby rankinglista just nu

1. Sticka & Virka
2. Krokodildressyr
3. Sprit
4. Sudoko

Funderar på Kroki... Behöver bara en nakenmodell. Eller så anmäler jag mig som modell...


A. Er tecknare i cyberdjungeln....

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

*s* kroki låter riktigt intressant, vet dock inte hur lätt det är att hitta modeller, kn nog blir lite snuckgubbevarning om du försöker på krogen...

7:18 em  
Anonymous Anonym said...

Hallå grabben!
Läser din blogg dagligen och får mig ett gott skratt varje dag.
Har förstått att du är en stor fan av Tomas Ledin. *S* Så den här artikeln i Aftonbladet kommer säkert att göra dig jätteglad.

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,783930,00.html

Så nu kommer du säkert till din stora glädje att få höra herr Ledin spelas ofta i radion under sommaren. *L*

Ha en underbar dag

12:16 em  
Anonymous Anonym said...

Hoppas att ironin gick fram *L*

12:18 em  
Blogger A. said...

Funkade som du sa Dot inte att skaffa modeller på krogen.


Ironin gick fram. ;-)

10:39 fm  

Skicka en kommentar

<< Home