tisdag, februari 28, 2006

I en stol på rum på ett kontor i en förort

Så kan man väl sammanfatta A's nuvarande position. Finns det ett manligt klimakterie? I så fall är jag där.

Jag har under dagen svettats, varit grinig, varit jättetrött för att svettas igen*


Idag är det 20 år sen Olof Palme sköts. Den stora frågan i dagens tidningar verkar inte vara vem som sköt eller varför han sköts utan var var du när Palme sköts?

Tänkte att det ligger säkert i allmänhetens och Le Bloggs läsares intresse att få veta det då både Aftonbladet och Expressen glömt fråga mig...

Jag var i en stuga i Hälsningland, Delsbo med mina föräldrar, mina bröder, Le Twin och Lillbrorsan. Kommer ihåg att Le Twin och jag var mäkta upprörda. Inte så mkt för att statsministern blivit skjuten, det var vi för små för men alla bra tv-program vart inställda. Speciellt Razzel med Lennart Swahn, Tommy Engstrand och två kvinnor...

Lillbrorsan fatta nog ingenting. Han var ca 3 år...

A.

* Andra svettningen kom nyss, Le Boss storma in under skrivande av Le Blogg...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tänk, då satt vi där i varsin stuga och var förbannade över att vi inte fick se våra favoritprogram på tv. Det gäller att veta vad som är viktigt i livet.

3:53 em  
Blogger A. said...

:-) Det gäller att göra sina prioteringar... Och just då var Razzel bra :-)

4:00 em  
Anonymous Anonym said...

även jag var i en fjällstuga. lustigt sammanträffande.

8:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home