tisdag, februari 28, 2006

Konspirationsteori

Otroligt hur tre bokstäver kan få en på dåligt humör. Otroligt dåligt humör. Och jag pratar inte om AIK....

CSN. Utsugarmyndighet. Och att de försörjt mig under ett par 3-4 år skiter jag i. Inte alls lika kul att betala tillbaks. När mina polare lånar pengar till en pizza eller liknande kräver jag aldrig tillbaka det. Det jämnar ut sig. Tydligen är inte CSN uppfostrade enligt den traditionen.

Inne på tredje månaden som ickesnusare. Fortfarande har inte godissuget försvunnit vilket leder till att jag inte klarar mitt löfte om att gå ner 5 kilo. Vílket i sin tur leder till att jag inte kommer bli bra på ett enda kort i år heller. Blir jag fetare än nu så kommer jag se ut som Barba-Jihde och det vore inge bra alls. :-)

En klar konspiration.

Förresten, såg firandet av os-spelarna igår. Är det någon som vet var Nick Borgen är mellan os och vm??

A.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

I helvetet där han hör hemma?

10:30 fm  
Blogger A. said...

Oj hårda ord :-) Hoppas han tar Tomas Ledin med sig :-)

11:12 fm  
Anonymous Anonym said...

Det kan jag skriva under på!

12:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home