måndag, mars 06, 2006

Back to Business

Japp, då var det måndag igen. Back to the grind...

Vi kan även konstatera att Naturhistoriska museet - Check!

Kankse inte så kul med;

Klimat, Skatter från Jordens inre, Stormen Gudrun, Natur i Sverige osv men där var jag och det var ju kul att göra något. Hade dock hoppats på ett större utbud singeltjejer som skulle falla för mig som den intellektuella killen. Inte då. Jag och lite kvinnor/tjejer som redan fallit för en intellektuell kille och skaffat barn med honom :-)

Nästa vecka Armemuseeum.

Oväntat besök. Plötsligt stod han bara där. Utanför dörren... Lika gnällig som förr. Jodå... The Brat kom förbi...

Kakor hade han med sig också. Sen började han berätta historier om när han var på krogen. Efter ett tag började jag känna igen detaljerna. Fick tala om för honom om att det var han och jag som var ute tillsammans...

Han såg mycket frågande ut.

Nu ska vi starta ett hotell och en tidning för The Brat klarar inte av att vara anställd... :-)

A.

6 Comments:

Blogger ajja said...

ÖH! du får häkta ner ditt museebesökande tills jag har flyttat upp. Museer och djurparker e min fetish :)

11:19 fm  
Blogger A. said...

Hmm... Djurparker. Gillar ju inte djur. Är rädd för dem. Där får du gå ensam :-)

När det gäller museer så måste jag börja beta av dem nu. Är ju en del av den nya A. Finkultur A...

Ingen mer fotboll och öl för mig...

1:35 em  
Anonymous Anonym said...

men jag vet inte om naturhistoriska och armémuseum är de bästa om du ska försöka skapa dig en image av en kulturell ung man. Där kommer du nog träffa mest barnfamiljer...

Östasiatiska så får du pluspoäng hos kollegorna ;)

3:28 em  
Blogger A. said...

Dot: Ger jag inte ett kulturellt intryck? :-) Jag måste ju börja någonstans... Nu blir det Armemuseum.

Kan ju inte fjolla till mig helt över en natt och börja springa på gallerier och dricka vitt vin. All förändring är en process :-)

3:37 em  
Anonymous Anonym said...

aha, då förstår jag!

det är macho-imagen du jobbar på :)

(bara retas, man ska gå på de museum som är roliga, jag brukar oftast fastna i barnhörnorna, där är det ju roligast)

4:54 em  
Blogger A. said...

Macho-image. Nja, Hårt yttre mjukt inre kanske? hehe...

10:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home