onsdag, mars 08, 2006

Bond, James Bond.

Vi kan börja med dagens lunch. Ingen större kulinarisk höjdare kanske. Potatisbullar med lingonsylt. Lingonsylt är riktigt gott. Tyvärr inte potatisbullar. Det tog ut varandra.

För er som har följt A's mödor här i livet i de ca 3 månader som Der Blogg har funnits vet att sastningen på att komma med på kulturelitens Elitlista fortsätter. Till och med Lördag kommer Der Blogger att befinna sig i Tyskland på kulturresa tillsammans med diverse norska kollegor.

Okej, bara en men heter man samma sak som en Bondskådis så får man väl godkänt. Tänk er hypotetiskt Bond nummer två. Fast istället för oo i mitten är det åå...

Han är rätt trött på mina skämt om Bond. Jag tänker inte sluta. Tjatar man länge nog kommer någon att skratta.

Kanske inte finkultur att hänga med en Bondskådis namne (vid uttal) men det närmaste jag kommit en kändis sen jag kramade Anna Book.


A. Er hemlige agent i Tyskland.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag blev på mitt senaste projekt presenterad för en namne till den trejde Bond skådisen? Det enda jag kunde tänka på var John Cleese Don't mention the war. Den här mannen måste vara van vid det.

Föresten åå7? =)

10:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home