tisdag, april 11, 2006

The bitterness is over, or?

Nu har jag vart bitter nog...

Tråkigaste derbyt någonsin. Det bästa var grillspetten som åts innan tillsammans med grabbarna.

Nu till något roligare, säger som Fylking!

Äntligen

Som jag har väntat. Ett års väntan är över.

Japp, det är som ni tror. Påskgodiset från hyresvärden har kommit. Har givetvis gömt det stora påskägget inne på mitt rum och kommer hävda om någon frågar att det är en av mina kunder som skickat det. Så får man göra.

Oroväckande är att min att göra lista är otroligt lång idag. Inte lika lång som det som sändes på Kanal 5 igår då de än en gång visar "fingertopps*känsla" med sina dokumentärer. Förra veckan Lola Ferrari.

Igår;

"Världens största penis"

Uppenbarligen är A en pryd liten figur som vuxit upp sjukt konservativt men jag ser fan inte nöjet i att se en dokumentär om sånt. Finns det inte "freak shows" som turnerar längre? Eller är jag bara bitter trots allt?


A. Som inte fick vara med i dokumentären...


* Fingertopp känns så fel i den meningen...

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Låter som en fantastisk dokumentär. Fan att jag missade den...

11:06 fm  
Anonymous Anonym said...

Blir det nåt godis över till mig?

12:26 em  
Blogger A. said...

Kan nog bli lite godis över till dig eller pratar du om dokumentären fortfarande? ;-)

1:06 em  
Anonymous Anonym said...

Ha ha ha, ja du, i mitt liv kommer ju faktiskt socker före allt annat...

3:57 em  
Blogger A. said...

Jag är tveksam till den förklaringen men vi säger väl okej och gör såna där konstiga böjningar på pek- och långfingrarna samtidigt... :-)

8:28 fm  

Skicka en kommentar

<< Home