måndag, april 10, 2006

4 timmar 9 minuter

kvar när jag börjar skriva detta... Inte så sugen på att jobba längre. Koncentrationsproblem som ett barn med Damp*

Sjung för gamla Djurgår´n nu
Sjung av hjärtat sjung!
Enda klubb i världen som är evigt lika ung
Sjung när vi har vinst på gång
Sjung när det går snett
Så länge gamla Djurgår´n finns Känns livet ändå lätt!!

Sjung för gamla Djurgår´n nu
Sjung i ur och skur!
Visa folk att blåa ränder, dom går aldrig ur!
Vem som vill kan sticka upp men vi är nummer ETT!!
Så länge gamla Djurgårn finns Känns livet ändå lätt!


För morgondagen finns det två möjligheter....

1. En bitter A som kommer att spy galla över kollegor, hundar och hundägare och diverse folk som förtjänar det.

2. Den storsinta A som inte kommenterar eventuell framgång för favoritlaget med att jag vet hur jävla sur man är efter en derbytorsk och då istället spyr sin galla över kollegor, hundar och hundägare och diverse folk som förtjänar det...

Men ärligt vem försöker jag lura....


A är en erkänt dålig förlorare, men än ännu sämre vinnare... Har man vunnit så måste man få reta de man vunnit över.**



A. Snart med långkallingar, polotröjor och mössa på en läktare för sommarsport nära dig...


* Det ena behöver ju egentligen inte utesluta det andra... Jag kan ju ha Damp jag med men det "fanns" inte när jag växte upp....

**Nu lär jag knappast vinna personligen men men och när det gäller att retas blir det så om man växer upp med två bröder...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gå hem med sig, har du börjat sjunga så gör du uppenbarligen inget vettigt.
Jag däremot sjunger inte, men gör inget vettigt heller. :)

5:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home