måndag, april 10, 2006

First impression never lasts...

Att A dömer folk snabbt och skoningslöst är en sak. Att A konstant får bita i det sura äpplet och erkänna att han har fel hör till saken.

Men att andra gör det om A är djupt upprörande. Speciellt när omdömena inte alltid är jättesmickrande :-)

Hur tänker folk egentligen? Förtjänar alla inte en chans att visa vem de är. Tycker det är upprörande att folk i allmänhet verkar vara som jag...

Några av de omdömen som leverats;*

- Över förväntan trevlig...
- Inte lika glassig som jag trodde...
- Inte alls som jag trodde, du är ju rätt snäll...
- Du kan ju faktiskt vara allvarlig...
- Inte lika dryg som du verkar...

What the fuck... vad tror folk egentligen?

A och Le Blogg är lika oförstående som en normal hockeyspelare på frågan 1+2....

Fast å andra sidan kanske jag skulle jobba lite på mitt första intryck. Eller är det som jag alltid trott att folk i allmänhet har fel och jag rätt? :-)

Nån mer som anser att jag är en glassig, elak, otrevlig eller korkad eller något sånt. Jag kräver att få veta och att ni ändrar er.

Ger några förslag på vad ni kan tycka om mig istället.

- Jätterolig
- Sjukt trevlig
- Väluppfostrad och glad
- Snygg som fan men ändå sjukt trevlig

Ni kan ju hitta på egna men se de här som lite "guidelines"



A's funderingar - Le Blogg med dåligt första intryck...


* då Le Blogg och jag är som vatten och fiskmåsar till varandra så får vi ta upp precis vad som helst som någonsin sagt och hur långt tillbaka i tiden som helst.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

*s*

men, du glömde komplimangerna för jihde frillan :)

1:44 em  
Blogger A. said...

Satan... Ska genast lägga till det!

2:05 em  
Blogger ajja said...

Jaaa! slående likt ju :)

3:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home