torsdag, april 20, 2006

Säger som Sverker...

Ska det vara så här???

Ska jag sitta och nynna på "Mitt Vinterland" i slutet av april och tänka på jultomtar, knäck och skinkmackor?

Ska det vara så?

Har aldrig längtat efter ett ozonhål så mycket som nu. Den som har gjort väderguden arg ställer sig genast upp och ber om ursäkt. The Brat är skäligen misstänkt.

Nu ska jag googla fram hur man för en soldans och sen till eftermiddan eller imorgon då jävlar...


A. På jakt efter solen lika intensivt som en eskimå efter 4-kantiga isbitar att bygga sitt hus med.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du har ju en pälsmössa to go with årstiden...

11:28 fm  
Blogger A. said...

Vad menar du ? :-)

11:31 fm  
Blogger Peppe said...

Nej, det ska inte vara så här. Mitt sunda urbanförnuft säger mej att det ska vara SOL i april. Ju.

12:46 em  
Anonymous Anonym said...

Ha, ha, där satt den lois!

1:12 em  
Anonymous Anonym said...

jo, det ska vara så här.

hela sverige och norra halvklotet har kollektivt syndat mot ngn gud som känner sig försummad och är purken. nu gäller det bara att komma på vilken. Ngn indisk kanske?

1:19 em  
Blogger A. said...

Känner faktiskt två solgudar.

Eller ska vi vara helt ärliga så känner jag till dem. RA som den där vassbåten och Helios.

Kräver att den som retat dem genast biktar sig och ber om ursäkt.

Det gäller ert hån också Lois och Geishan. Ni kan lika gärna be om ursäkt också. Gryyyym hårdag idag. haha

2:04 em  
Anonymous Anonym said...

glöm det donald trump!

2:08 em  
Blogger A. said...

Jaja Lois... Vi vet alla vems fel det är om det inte blir sommmar. Jag har tät kontakt med solgudarna men de tycker du beter dig omoget :-)

det är min roll....

4:31 em  
Anonymous Anonym said...

jag lämnar landet imorgon. dessutom klippte jag mig igår som förberedelse på våren. om du ansar (ta fram röjsåg) där uppe i skogen ska du se att gudarna blir glada igen...

4:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home