onsdag, april 19, 2006

A ska bli pappa.

Lugn nu. Jag ska berättta. Men först det som hände igår. Ganska nytt för mig med.

Det var jag igår. En oplanerad middagsbjudning då M kom över och krävde mat för han inte hade något hemma och inte orkade handla. Otroligt vilka friheter folk tar sig egentligen...

Slutade med att han fick följa med och handla innan Le Chef A snodde ihop en chili con carne. Lika gott som enkelt. Trodde jag tills M säger.

"... En gång skulle jag göra Chili Con Carne, men den smakade bara köttfärssås med vita bönor, berodde nog på att jag glömde chilipepparn..."

No shit Einstein...

Sen åt han så jag starkt misstänkte att det var planerat att komma över och äta och han då struntat i att äta sen typ skärtorsdagen.

After that fussball. Milan mot Barcelona. Sjukt vad bra Ronaldinho och Kaka kan vara när de vill. Nu till the breaking news.

A ska bli pappa.

Till en son. Som ska säkra min framtid då jag ej pensionssparar och har mig.

Jag ska adoptera ett gatubarn från Brasilien!!!

En 13-16 åring. Med sjuk teknik och talang för fotboll. Sen ska jag leva på hans talang när han spelar in storkovan åt "papa A"

Egentligen ska man väl adoptera dem när de är yngre men då är jag rädd att han inte hunnit utveckla fotbollstalangen ordentligt.


A. Snart med en egen Ronaldinho

Ps. Han ska heta Ainho (lilla a) oavsett vad han nu heter innan...