tisdag, april 18, 2006

I'm back

Japp...

Tillbaka, lätt solbränd, lite mer i form efter lite motion i form av skidåkning både nedför och plattförs*

Nu till det lätt chockande. A funderar på att ge upp Jihde-frisyr-planen. Detta efter att stigit in på den lokala ICA butiken, tagit av sig mössan och upptäckt att jag i det läget rörde mig med ett 15-centimeters stubb. Rakt upp. Påminde mer om Einstein än Jihde...

Just nu funderas det en hel del i La Casa A över detta....

Lovar att återkomma. Lovar dessutom återkomma med en berättelse om världens otrevligaste gatuköksperson. Han finns i Färila.


A. Med konstig frisyr.

* Inte alls så jävla lätt som det ser ut på tv. Speciellt inte i fjällmiljö när man måste upp på fjället för att kunna komma till de "platta" spåren. Armarna skakade av kramp efter 10 minuter uppför.

4 Comments:

Blogger ajja said...

Välkommen tillbaka! :)

10:40 fm  
Blogger A. said...

tackar tackar...

1:07 em  
Anonymous Anonym said...

*s*

men det är ju en toppenfrilla, stinker 80-tal, speciellt om du kombinerar med lite hockey-frille lockar i nacken...
eller så klipper du dig :)

4:03 em  
Blogger A. said...

var den så risig alltså.... :-/

Trist.

Men jag håller ut ett tag till tror jag. Kankse man kan fixa till den lite bara... :-)

Blir det bara solblekt kommer jag minst se ut som en surfare, fast utan solbrännan, surfbrädan och musklerna... hehe

4:43 em  

Skicka en kommentar

<< Home