onsdag, april 12, 2006

Drömmar

Trött som fan.

Idag kommer det nog inte komma en massa sprudlande fyndigheter från A. Det kommer att bli en ovanlig tråkig dag för Le Blogg...

Hade en sjuk dröm i natt. Helt sjuk. På gränsen till bisarr. En sån där man vaknar av och är rädd för sig själv och sina drömmar. Och jag har drömt en himla massa konstigt förr. Det var givetvis inte lika bisarrt som om jag skulle haft en sexdröm om Lola Ferrari men fan inte långt ifrån....

Vad jag drömde om?

Kommer inte ihåg alls längre.

Antiklimax


A. Med sjukt dåligt minne...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du kanske bara ska vara glad över att du inte kommer ihåg den drömmen. Det låter som det i alla fall.

Själv kommer jag aldrig ihåg mina drömmar. Det kanske säger något om mig. :)

9:21 fm  
Blogger ajja said...

Guldfiskar båda två! Men jag håller nog med 404, det låter som om det bara är att glömma drömmen.. Kaffe! Drick kaffe och ät en massa socker. Duracell live :)

9:54 fm  
Blogger A. said...

Ett svagt minne av ett par röda skor som var mina och var med i drömmen.

Men det är allt. Men sjuk var den..

10:12 fm  
Anonymous Anonym said...

Ajja: Blubb blubb på dig. Vad pratade vi om föresten? :)

A: Glöm allt, det är nog bäst för din mentala sinnesfrid.

11:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home