tisdag, maj 16, 2006

Alzolepsi

Den sjukdomen jag verkar ha drabbats av.

Och naturligtvis är det en kombination av Alzheimers och Narkolepsi.

Igår lyckades jag;

- Glömma bilstereofronten hemma, fick vända, åker inte utan Adam & Gry....
- Somna på lunchen,vakna av elakt sms
- Glömma hemnycklarna på jobbet när jag åkte hem - bara att åka tillbaka
- Somna innan träningen trots att jag bara var hemma i tio minuter - vakna av att skjutsen ringde
- Glömma mobiltelefonen i omklädningsrummet - kom på det hemma. Tillbaks
- Somna medan jag gjorde middag vid nio, vakna av att allt koka över... - Städa spisen idag.
- Glömma låsa ytterdörren -ingen större fara. Brukar vara olåst....
- Glömma släcka lampan i hallen innan jag gick och la mig*

Måste nog se över mitt sömnbehov. Tror att det är botten till allt. Jag sover fan 8-10 timmar om dan. Värre än bebisar. Förutom Isakssons Mirakelbebis då förmodligen.

Le Boss är borta idag. Kankse hemma och är knäckt över penis-infon.

Dessutom vill Le Blogg hylla CK aka Bebben gjorde en storstilad comeback i fotbollsammanhang igår. Mål efter 20 sekunder. Sen tröt visst konditionen. Matchen var ju ändå 2*13 minuter :-))))))



A. Ganska utvilad och med troligen allt på plats.


* Okej kan vara för att jag är lite mörkrädd också. Gillar inte att vakna mitt i natten och inte se något.