fredag, maj 12, 2006

Ny Lunchtraditon

När det är sol ute är det trevligt ute. Ni har tidigare blivit plågad av mina historier om parkbänkar. 18-åringar. Snarkningar. Skryt om hur bra jag är på att laga mat.

Nej nej nej.

Det är inte slut med det. Men. Jag har hittat en ny lunchplats. Som är så bra att det kommer bli ett helhetsbetyg i fortsättningen.

En stor äng vid en sjö.

Så dagens betyg.

Pastasallad - AA (ätit det hela veckan)
Ängen - AAAA (lite högt gräs)
Vädret - AAAAA (Sol ju)
Sällskap - AAAAA (ingen alltså )
Avstånd - AA (två minuter med bil)
Ligga och sola i bar överkropp och kostymbrallor* - AAAAA

Alltså dagens helhetsbetyg blir för lunchen - AAAA. Klart godkänt.

Dessutom dammar jag av dagens låt också.

A man in love - Waterboys. Inte för jag hört den idag men hittade en gammal cd igår. Fast iofs så är ju Bang on the ear kanske bättre. Men valt är valt.

!! Update !!

Dagens kollega - Kollega 1. aka läsktjuven.
Idag hade hon med sig hembakta bullar till mig. Inte en. Inte två. En hel påse. Den som säger att min plan inte funka har helt fel.

Säger som Brasse. Fel Fel Fel Fel...


A. Er solbadande kontorsnisse


* Och bara två spindlar kröp upp på mig.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

En hel påse bullar? Det kan vara värt en Dr Pepper eller två. Lyckost!

4:36 em  
Blogger A. said...

Visst kan det vara värt det. :-) Nu är det snart helg!

4:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home