fredag, maj 12, 2006

Vid veckans slut

Så är det naturligtvis dags för en sammanfattning. Då alla har en massa listor på sina bloggar vill inte Le Blogg vara sämre:

Jag har under veckan;
- Fångat en tjuv
- Haft en grym presentation om någon jag kan.
- Haft en ännu bättre presentation om något jag inte kan.
- Vunnit en fotbollsmatch
- Somnat på en parkbänk
- Snarkat
- Tvättat
- Lyckats dubbelboka fredagskvällen
- Sett en fotbollsmatch
- Druckit öl på Göteborg
- Promenerat till affären
- Fått en påse bullar
- Ätit två glassar
- Haft världens snabbaste besök på Vasamuseet (17 min 23 sek)
- Diskat typ varje dag.
- Blivit bjuden på både lunch och middag.
- Fått löneförhöjning
- Skickat för många sms
- Solat på lunchen
- Känt mig sjukt less på korkade kollegor
- Borrat 2 hål
- Dragit alldeles för många dåliga skämt ( men det är charmigt när jag skrattar åt dem själv)

Och inte nog med det. I helgen ska jag;
- Tvätta
- Städa
- Spela 2 matcher
- Vinna två matcher
- Träffa en kompis från förr
- Bli full och gå på lokal
- Dra ännu fler dåliga skämt
- Tvätta bilen
- Göra mål
- Försöka bli bjuden på middag hos m & p eller brorsan
- Få en ny grill som är gammal
- Sova i soffan
- Köpa nytt hårvax
- Äta godis
- Dricka öl, sprit & vin
- Äta onyttigt
- Skicka fler sms (nyktra och fulla)
- Lyssna på minst en bra låt
- Försöka öka trycket i slangen, och jag pratar duschen era pervon...
- Hångla
- Dansa
- Äta minst 1 glass
- Dammsuga bilen
- Ha m & P på besök
- Håna lillbrorsan via telefon :-)
- Stålborsta en grill
- Åka till soptippen med exets grejer*
- Cykla

Låter väl som jag haft en bra vecka och kommer få en bra helg va? Sen ska vi se vad vi kan bocka av på måndag.

A. trivs som fisken i vattnet vid fem på fredagar...

* Okej, inte sant. Skulle vara lite tuff. Hon var noga med att ta med sig allt. Tom min potatispress :-( Men till soptippen med lite grejer ska jag.

2 Comments:

Blogger mitt fyrverkeri said...

Ha! Jag vet hur man ökar trycket i duschen!! Skruva av slangen och rensa det lilla lilla filtret där vid blandaren från rost eller kalk eller vad det är, så blir det ett jäkla tjohejsan.
Hoppas du hittade nytt hår i helgen...

10:29 em  
Blogger A. said...

Lite härlig särskrivning är aldrig fel :-)

8:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home