måndag, maj 15, 2006

Falskaste sorten....

Vädret alltså. Ser ju varmt ut. Intet ont anande promenerar jag ut till min parkbänk.
Blåser nästan bort. Inte nog med det.

Samtidigt ramlar det in ett sms.
Alltid lika kul att få sms, telefonsamtal eller mail? Inte då.

" Fan vad skönt det är att sitta och ta en drink på strandbaren. Med paraply in. Hoppas det regnar på dig. Jag svettas. XXX"

Vad är det för jävla kompis. Jag valde själv att inte åka till Turkiet. Hade ingen lust. Frågade mest för deras skull om jag skulle följa med. Ville egentligen inte.

Nu ser jag nyfönad ut i håret. Som fortfarande inte är klippt.

Lois Lane. Nu har du A's mamma på din sida om att det måste klippas också. Jag vägrar.
Snart en fullvärdig Jihde-frilla. Eller surfar-frilla.

Nu ska jag äta en glass. Igen.

A.

Ps. Är det dålig kosthållning att vakna mitt i natten och äta en påse godis? Nåja. Gott var det.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Påse godis är alltid bra:)

3:12 em  
Blogger ajja said...

Du är med barn!

3:17 em  
Blogger A. said...

Skulle ju vara helt fantastiskt om jag var gravid. Jungfrufödsel och av en "man"

Nu har ni en gratis, jag kallar mig man. Ta i från tårna nu allihop och kom på roliga saker...

3:36 em  
Anonymous Anonym said...

Ajja: Du verkar tro att alla är med barn just nu. Det kanske är du som är det. *s*

A: Näe, det är som att stjäla godis av A... :)

4:58 em  
Blogger A. said...

Stjäla mitt godis? Omöjligt. Äter ju upp det direkt. :-)

9:35 fm  

Skicka en kommentar

<< Home