måndag, maj 29, 2006

No turning back. Bara gilla läget...

Till vissas stora lycka. Däribland mammas. Kan jag nu meddela att klockan 17.55 i fredags hade jag gått ner tre kilo på en halvtimme. Sjukt vad mycket smalare man ser ut med mindre hår på skallen.

Frisören var duktig och söt. Ett bra omen för en frisör.
Vattnet när de tvättade håret var precis lite för varmt. Men inte vågade jag säga till. Vet att det blivit för kallt annars. Så är det alltid.

Min värsta mardröm visade sig inte vara sann. Jag hade en fin och jämn hårväxt runt hela skallen även under det gamla. Jag håller inte på att bli tunnhårig.
Dock så;
- kommer jag inte se ut som en cool surfarkille i sommar.
- kommer jag inte att se ut som Jihde i sommar.
- kommer jag dock att kunna torka håret snabbare än på två timmar. Blåsa håret skulle spara tid men det känns lite fjolligt.



A. Nu med mindre hår eller lite mindre neanderthalare utseende.

Ps. Frisyren? Riktigt bra om man frågar mig...



4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kort är i alla fall bäst, i alla fall i min bok. Men när kommer bilderna? ;-)

9:59 fm  
Blogger A. said...

Bilder alltså...

Vi får väl se vad vi kan göra, det stora problemet är nog att jag inte blivit normal på ett enda kort sen jag var 14. :-)

Om mobilkameran funkar som jag vill kanske det kan komma något.

Men då vill jag höra att det ser bra ut. Annars sparar jag ut igen :-)

10:05 fm  
Anonymous Anonym said...

Ser bra ut! Ser bra ut! :-)

12:36 em  
Anonymous Anonym said...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

9:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home