måndag, augusti 14, 2006

Drömtjejen...

På en scen tillsammans med ett stort antal extremt vältränade och duktiga dansare och sångerskor, snygga också, igår lös en klarast av alla.

Jenny Miina - Mamma Mia... Aldrig har en titel varit så slående passande!

Aldrig sett en tjej någonsin med en sån utstrålning som Jenny Miina som spelade Lisa i Mamma Mia. Förmodligen missade jag halva föreställningen i och med att jag inte kunde slita blicken ifrån henne.
Inte pinnsmal som de andra dansarna, för att låta extremt gammal skulle jag säga att hon såg hälsosam ut :-)

Om A träffar en tjej med hälften av den charmen och utstrålningen så kommer jag gå runt och skina som en sol hela livet. Eller förresten det räcker med 10% för det.
Och då har jag inte nämnt hur söt hon var... Men det var inte det man fastnade för. Ett sånt leende.
Skulle jag bli en stalker, nu ligger det inte för mig men i så fall är hon mitt objekt.*



A. Som aldrig kommer missa något med fröken igen...


* Vill direkt meddela att jag inte har några såna tankar.

14 Comments:

Anonymous Anonym said...

den här bloggen börjar kännas rätt så fjollig, sida upp och sida ner med musikalanalyser....

12:47 em  
Blogger A. said...

Mina vänner. Precis varför jag aldrig gillar lillbrorsan... :-)

1:00 em  
Anonymous Anonym said...

Denna blogg är ju rolig....Den är ljuset i mörkret på jobbet!:o)

1:20 em  
Blogger A. said...

Lillbrorsan försöker bara spela tuff... Inget jag har lärt honom...

1:32 em  
Anonymous Anonym said...

hehe..typiskt småsyskon att spela tuffa!

1:42 em  
Anonymous Anonym said...

Haha. Först allt tjat om Brandon och nu musikaler. Du överraskar. ;-)

1:49 em  
Anonymous Anonym said...

annars så är det här rätt tufft..."...Om A träffar en tjej med hälften av den charmen och utstrålningen så kommer jag gå runt och skina som en sol hela livet. Och då har jag inte nämnt hur söt hon var... Men det var inte det man fastnade för. Ett sånt leende..."

1:51 em  
Blogger A. said...

Moi: Ja, jag har lite oväntade sidor ja... ;-)

Lillbrorsan; Det skulle jag absolut vara. Räcker säkert med 8% också... Sköt dig nu. Annars är jag tvungen att lägga ut bilden på dig iklädd ett påskägg och storgråtande :-)

Förresten är Le Blogg en tuff blogg

1:56 em  
Anonymous Anonym said...

Tuffa killar få kyssa fina flickor....(eller vad man nu säger!)

2:00 em  
Blogger A. said...

Hmm... visste att det fanns en hake med att vara trevlig och snäll... :-(

2:16 em  
Anonymous Anonym said...

men ja tror tjejer växer ifrån detdära o inser att tuffa killar är inget att ha...:o)

2:30 em  
Blogger A. said...

Inte så oroad just över den delen ändå :-)

3:11 em  
Anonymous Anonym said...

Härligt...:o)

3:19 em  
Anonymous Anonym said...

Love Jenny Miina!!!!!!!! Hon e underbart bra!

1:03 fm  

Skicka en kommentar

<< Home