onsdag, augusti 30, 2006

Sjukt sjukt sjukt sjukt....

Först dagens halvsanning.

Lunchen som fick strålande höga betyg imorse. Den ligger kvar i kylen. Var sjukt osugen på den. Trots att den skulle vara lika god som det är troligt att Runar använder hårbalsam....

Istället. En sallad. Hemköpsallad. Smaklös till 1000 men ändå bättre. Intogs dessutom på parkbänken följd av en powernap.
Back to basic alltså.

Men det sjuka sjuka sjuka.

Läser i dagens City. 28 tips på hur du blir snyggare.
Alltid intressant att bli lite snyggare och efter läst om gröna och blå dårar på Slödderstadion så var det dags. Mätt och belåten. Hur snygg ska jag bli...

Det stora problemet var att det inte var tips. Utan snarare operationer.
Min favorit.

Knäfettsugning; 12 - 15 000 Svenska kronor.

Vem i helvete kan för det första kalla det för skönhetstips när det är operationer vi talar om. Trodde i min enfald att det kanske handlade om typ; Om du är kort så ha svart på dig...
Nepp. Inte alls.
Nästa fråga.
Vem i hela universum fettsuger knäna?
Visste inte ens attt det gick.
Hur ser ett par feta knän ut?
Tänk om jag har feta knän?
Hur presenterar sig en så Dr??
- Hej, jag är knäfettsugardoktorn! Lägg dig på britsen och kavla upp byxbenet?

Ur led är tiden.
Skämdes som människa när jag läste om det.

"... Och på den 7:e dagen vilade inte gud utan skapade knäfettsugardoktorn... "

A. Med alldeles lagom feta knän...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Demi Moore har fettsugit knäna (och resten av kroppen)...

7:50 fm  
Blogger A. said...

Det gör det inte rätt Geishan :-)

Nyktrat till? ;-)

9:20 fm  

Skicka en kommentar

<< Home