tisdag, september 26, 2006

En bultande ven

Hmm. Har alltid sett mig som en lugn och sansad person.

Eftertänksam.
Tänker först talar sen.
Försöker se det positiva i situationen.
Klarsynt.
Ja ni förstår.

Men efter att ha pratat med Kollega 1 i ca 30 sekunder och hon äntligen försvunnit ur min åsyn så sitter jag kvar med en bultande ven i pannan.

En bultande ven.


Lite coolt men skrämmande. Kanske dags att kolla upp blodtrycket.

För er information kommer Le Blogg från och med nästa vecka att bli "work-out Le Blogg". Marathonträningen ska börjas. Så fort den jävla fotbollen tar slut. Alltså kommer det bli en hel del gnäll om värkande vader, stela lår och fanatisk viktminskning.

A med träningsvärk är dessutom som vilken karl som har ont som helst. Jävligt gnällig.

Be prepared. Men vinner av oss 4 gör jag.
Lätt.
Snart lunch. Mitt favoritmål mitt på dagen.


A.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

slö......

1:21 em  
Blogger A. said...

Inte alls. Gnällig. Inte slö... hehe

1:36 em  
Anonymous Anonym said...

he....du kallar mig slö!Så då e du med slö...

1:52 em  
Blogger A. said...

Och min pappa är starkare än din... :-)

2:08 em  
Anonymous Anonym said...

hehehe vem vet!Varför e du inte på msn...saknar dig där..:)

2:23 em  
Blogger A. said...

Kommer inte in på den idag. Vet inte varför...

2:48 em  
Anonymous Anonym said...

Trist...:(

2:52 em  
Blogger Ninde said...

Is på venen, kajal på ögat(?;) och vi har en vinnare?

2:56 em  
Blogger A. said...

Ninde: Hehe... Kanske det. Man vet aldrig. Men venen har lugnat ner sig lite nu. Men känner mig som en vinnare ändå. Kajalen sitter ju där. Matchat med en tjejfrisyr... ;-)

4:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home