fredag, september 22, 2006

Le Blogg is bugging me

Borde konsultera min privata it-konsult 404 igen. Varför kan jag logga in på Le Blogg och skriva men inte komma in på den. Andras Blogger bloggar punkar ju. Bittert.
Misstänker att det är någon högre makt inblandat. Typ Gud som känner att han fått konkurrens av mig och Brandon. Skulle vara just typisk.

Och just idag av alla dagar när jag har så mycket att berätta. Och viktiga saker till exempel. Inte bara det vanlig blajet.

- Som att jag ska klippa mig imorgon. Och som straff för det har jag årets bästa hårdag idag.

- Att jag från och med nästa söndag kommer att kunna bli en vanlig människa igen. En sån som inte bara spelar fotboll hela tiden.

-
Att Linda Rosing är nöjd med sitt valresultat. De fick ändå 200 röster. Undra vilken del av mänskligheten de till hör. De 95 % som är korkade eller de 5 andra procenten?*


A. utan Le Blogg.


* Le Bloggs läsare tillhör så klart de 5 %. Kanske med något undantag.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men nu är bloggen uppe igen. Så trevligt. Precis när mitt mardrömsmöte är slut och allt.

Förresten har jag också sjukt snyggt hår idag. Något med luftfuktigheten kanske? :-)

3:44 em  
Blogger A. said...

Kan vara så. Det är dessutom en sån dag när solen skiner och alla ser bra ut. Givetvis glänser du och jag lite extra med sköna hårkreationer.

Bara bittert att klippa mig imorgon. Men frisörskan är söt så det funkar nog... ;-)

3:48 em  
Anonymous Anonym said...

Haha. Se där. Säg det moln som inte är silverkantat.

4:01 em  
Blogger Peppe said...

Så e det alltid för mej. Dagen innan jag ska klippa mej är jag som ett mirakel skitsnygg i håret. Jag funderar varje gång allvarligt på att avboka tiden, klipper mej ändå och efteråt kan jag inte fatta att jag levt så länge med en så ful frisyr som innan jag klippte mej.

5:24 em  
Blogger A. said...

Peppe: Precis den känslan nu en timme innan det är dags... mår lite dåligt, svettas, magen känns inte okej osv... eller va fan jag ska klippa mig. Inte så jävla allvarligt va;-)

2:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home