torsdag, september 21, 2006

Fel dag.

Typisk fredagskänsla idag. Man är på bra humör och sen slår det en att det är torsdag och man blir direkt trött, omotiverad.

Annars har jag gjort illavarslande upptäckter.

Som att jag måste klippa mig.
Att jag håller på att bli en skäggig apa. Ljust skäggig. Har alltid varit nöjd med att man inte behöver raka sig varje dag.
Nu är det asjobbigt.
Och precis så där irriterande att man inte ser cool ut i tredagarsstubb om man går till jobbet orakad. Man ser bara orakad ut. Bittert.
Var nöjda tjejer som slipper det. Ni som inte gör det är antagligen redan rätt missnöjda.

Att jag som har pissoarskräck* upptäckt att det är exakt lika svårt att få ut någonting med en thailändsk städerska som står utan för dörren och sjunger. System i baklås.
Nästan så jag stack ut huvudet och hyssjade henne.
Sen såg jag det som positivt. Det är ett betalt besök på toaletten.

Att jag har sååååååå tråkigt.

Nån som vet någonstans där man kan hitta en bra design på CV:n? Nog är nog på det här stället.


A. Tråkigare än trist.
*Kanske info ni inte behöver men ändå får.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Finns det dålig skäggstubb? Det skulle vara om den är väldigt gles eller om du bara är fläckvis behårad. Annars tror jag att det där sitter i huvudet. Mer stubb till folket. Eller skägg för den delen. Blont skägg är ju bara, ah, underbart.

4:26 em  
Blogger Ninde said...

Ja, vi tjejer slipper raka oss i ansiktet som kompensation för bikinivaxning och annat elände som du antagligen slipper? Men lite stubb är snyggt på killar *L*

6:55 em  
Blogger A. said...

Moi: Jag skaffar skägg ;-) Nja, från A's sida kommer det inte bli mer skägg till folket i alla fall... :-) Inte än.

Ninda: Lite stubb snyggt, men samtidigt inte helt enkelt att som blond ha lite stubb, det ska ju helst synas också på lite håll också. Släpper inte vem som helst så nära att man kan se det ;-)

2:43 em  
Blogger Ninde said...

*L*

3:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home