tisdag, oktober 17, 2006

Avslöjande listan

Enligt C ska jag fylla i den här listan. Lite mer utlämnande än vanligt kanske. Men va fan, I like lists...

Har du dumpat någon på ett svinigt sätt? Enligt mig? Nej... Är saklig och förklarande. :-)
Har du blivit dumpad på ett svinigt sätt? Nepp.
Hur många namn finns det på din hångellista? Som jag vill hångla med? Massor med namn... Men ärligt vem fan kan komma ihåg det?

Har du:

a) Varit otrogen? Jopp
b) Blivit bedragen? Tror inte det. Vet inte. Inget som skulle bekymra mig idag i så fall...
c) Hånglat med en kompis flickvän? Aldrig. Hederskodex, har dock skvallrat för en kompis när hans tjej ville...
d) Hånglat med en flickväns kompis? Never.
e)Hånglat med någon i dina föräldrars bekantskaptkrets? Eh nej, hur sjuk tror ni jag är?
f) Legat med två personer på en kväll? Nej.

Lite gossip vill vi ha..

Har du hånglat upp nån celebrity? Nope. Spar mig tills Elisabeth Shue dyker upp.
Har du hånglat upp någon av samma kön (och gillat det)? Nope och Nope.

Okej, nu kommer det farliga frågor...Ärligt nu.

Hur många finns det på ligglistan? Som jag vill ligga med. Massor med namn. Som jag legat med? Vet helt ärligt inte. Ingen svart bok. Fler än 2 mindre än Gene Simmons.
Och när rök den där oskulden egentligen? Blivit av med oskulden? Jag är ju inte gift... 16
Gjort en "One night in Paris"? Nope. Aldrig varit i Paris ;-)
Råkat vara lite dirrrty med två personer ut samma familj? Eh,nej.
Har du nånsin haft en könssjukdom? Aldrig
Idkat snusk med någon i dina föräldrars säng då? Japp
Varit fler än två i sänghalmen..? Nope. Fullt nog med mig själv och en till. Säger som Seinfeld. "..I'm not the orgy type, that would change everything, my friends, my clothes - everything..."
Är du med i 10.000 metersklubben? Nope. Somnar ju direkt på flygplan
Konstigaste plats du sexat på? Ingen aning.
Hur många olika nationaliteter finns på ligglistan? Ett par olika...


Om nu någon vill göra den här så feel free to copy...

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bra där!!:)

2:12 em  
Anonymous Anonym said...

ha ha ha ha... "Har du dumpat någon på ett svinigt sätt?" ha ha ha.... det var alltså för att du dumpade osvinigt som vi fick genomlida flera timmars fyllegnäll på ålandsfärjan eller? ha ha ha...

2:54 em  
Anonymous Anonym said...

muuu hahaha va roligt....

3:05 em  
Blogger Peppe said...

"...fler än två som är mindre än Gene Simmons"?

Underhållande lista! Känner mej dock icke manad.

3:08 em  
Blogger A. said...

Lois : Inte mitt fel då heller. Som vanligt. Jag kan inte rå för att jag rör upp såna känslor hos er ;-)

Och så var det ju faktiskt så att:

1. Man kan inte dumpa någon som man inte är tillsammans med. Det är inte som med kärnvapen att båda måste vrida nycklarna för att det ska kunna avfyras (anses som över).
2. Hon köpte nya kläder för ett tag sen. En tröja som spänns på ryggen.
3. Sen tapetserade hon om. Hon vadderade lägenhetens väggar...


Peppe: Ja, de var mindre än Gene... ;-)

Korrekt svenska kanske borde varit "färre än".

3:30 em  
Anonymous Anonym said...

"2. Hon köpte nya kläder för ett tag sen. En tröja som spänns på ryggen.
3. Sen tapetserade hon om. Hon vadderade lägenhetens väggar..."

Haha! Ganska ofta är kommentarerna minst lika roliga som inläggen.

5:42 em  
Blogger A. said...

Ida, ja kanske det. Ni har humor era dårar :-)

9:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Home