tisdag, oktober 03, 2006

Belgian Blue aka A.

Hmm...

Tecknen tornar upp sig.
Jag har spräckt saker förr. Rutor, porslin och speglar. På senare tid mer byxor och skjortknappar som flugit.

Nu på lunchen var det dags igen. Min favvo-tröja, mörklila och fin spräcktes. Inte vid magen, inte heller någon knapp om det funnits.
Vi pratar om sömmen vid axeln.

Så stort. Så stor. Jag är värsta biffen. Lite som Hulken. Fast inte så grön.

Under övriga funderingar som skrämmer en. Om ens efternamn står skrivet i en dusch på en liten orts omklädningsrum. Vad betyder det? Obehagligt. Speciellt när man bär ett mycket ovanligt efternamn...

A. Bruce Banner in disguise.

9 Comments:

Blogger Ninde said...

Klaga lagom, det kunde varit värre. Ditt namn kunde stått skrivet på tjejtoan tillsammans med en mycket målande beskrivning av dina tillkortakommanden..(sett på Statshotellet på liten ort).

1:59 em  
Blogger A. said...

haha... Jo den är inte lika kul. Men samtidigt. I herrduschen? Inte helt ok :-)

2:02 em  
Blogger Ninde said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

2:12 em  
Blogger Ninde said...

Beror ju på i vilket lag man spelar;)

2:19 em  
Anonymous Anonym said...

hahahaha....fan va roligt!

2:40 em  
Blogger A. said...

Ninde : Precis. Beror helt på i vilket lag man spelar... haha.

Håll hårt i tvålen, och i huvudet spelades "where the wild roses grow" på repeat... ;-)

Om man håller det till fotbollslag så lockade det fram en del skratt hos oss i alla fall...

C: Det tycker du. :-)

2:49 em  
Anonymous Anonym said...

Men A?Vilket lag spelar du i egentligen? Erkänn nu;)

3:02 em  
Blogger Ninde said...

*asg* vilken målande beskrivning A! Ser det framför mig..*L*

3:08 em  
Blogger A. said...

C: Jag har ju slutat eller diskuterar vi inte fotboll ;-)

Ninde: Det var hemskt, men klarade mig.

3:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home