fredag, februari 09, 2007

Då var det dags.

Shopping för A på lunchen.
Svart kostym. Och en färgglad skjorta står på programmet. Och kanske en ny pike-tröja. Man kan aldrig ha för många såna.
Och under den shoppingen ska det utredas om Lillbrorsan är värd en födelsedagspresent i år. Ni som läst om honom vet ju vilket litet as det är.
Hur som helst ska han föräras med ett snabbt överdagen besök imorgon.

Tårta tänker ni?
Inte troligt säger jag.

Den sista kontakten jag hade med honom igår så meddelade han stolt att om vi tänker gå på toa hos honom så rekommenderar han att vi tar med eget papper...

A.


3 Comments:

Blogger S said...

Hahahaha! Undrar vad mina polare skull säga om jag påminde dem om det innan de kom över vill ni gå på toa, måste ni ha med eget .

12:12 em  
Blogger A. said...

Lillbrorsan i ett nötskal. (vilket skulle påminna lite om Piff & Puff på julafton med julgranskulan)

Det värsta, jag vart inte överraskad. Vi pratar om han som föredrar besök av M&P runt den 20:e om de ska hälsa på.

"...Då är jag ju ändå pank och behöver grejer..."

Men han får en födelsedagspresent ändå...

1:34 em  
Blogger Ängeln said...

Toapappersrulle?

Låter som nåt han behöver i alla fall.

11:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home