torsdag, februari 08, 2007

hmm.

Om jag känner efter riktigt ordentligt. Nu menar jag riktigt ordentligt. Alltså så där extremt riktigt riktigt ordentligt så är jag nog lite förkyld.

Annars så är det ganska bra med mig. Zinkpastan är borttvättad från läpparna, jag gjorde årets mål i innebandyn igår.


Det ni.


A.

Förresten jag vart avbruten under det här inlägget. Hemligt nummer på mobilen. Det var visst stora telekombolaget ville visst träffas och gå igenom organiation och villkor. Även om det inte verkade helt 100% klart än så känns det sjukt bra. Och vips så försvann den lilla förkylningen

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gratuleirar! Nytt jobb. Nästan spikat iaf.

Fast jag hoppas effektivitetskraven är lika höga (låga) som på nuvarande jobb. Så du fortsätter blogga liksom... :)

10:21 fm  
Blogger A. said...

Det kan ju bli en konsekvens...

Fast med all ärlighet i världen så är jag sjukt effektiv på jobbet. Faktiskt. På riktigt alltså.

10:25 fm  
Anonymous Anonym said...

Sweet. Stort grattis till nästan-jobbet A! :-)

10:51 fm  
Blogger A. said...

Tack tack Moi. Sweet är precis det ordet som jag tycker är utmärkt just nu!

2:44 em  
Blogger Lill-Krizan said...

Det nya (?) jobbet i all ära, men...

...hur kändes det när du gjorde målet?

4:57 em  
Blogger A. said...

Lill-K: Befogad fråga. Det kändes jävligt bra. Drar ner bollen mot backhand läge, får med mig backen och drar tillbaka till vänster och sprätter upp den. Snyggt och kliniskt... :-)

8:18 fm  

Skicka en kommentar

<< Home