måndag, mars 19, 2007

Le Weekend

Den här helgen har jag missat;

Fyllesms från Ida på grund av en teknikalitet.
Att äta middag i fredags.
Fredagsöl med grabbarna. Livsfarligt att bara lägga sig ner i fem minuter när man kommit hem.
Att förstå hur tråkigt det är att springa.
Att köpa nya kläder för att det var för mycket folk i butiken.


Däremot så har jag;

Blivit kär i Malena Laszlo.
Blivit nedhaglad när jag skulle se på en kompis fotbollsmatch.
Sett en knäskål hoppa ur led.
Blivit förbannad för att Brad Pitt är ett as i Troja.
Arbetat vidare som personlig bankman åt lillbrorsan
Känt mig amerikansk och köpt Beef Jerky som snack. Kött är ett bra snacks.
Firat in våren i god tradition. Hammarby+bandy=förlust=Nu är våren här.
Sprungit en massa.
Ignorerat att hälsa på en kompis genom att gömma mig i en HM butik.

Diskuterat allvar med lillbrorsan om varför det inte går att gå ut och ta två eller tre öl. Det är magiskt. Oförklarligt. Lite som Bermudatriangeln. Inget jag förstår heller.


A.

2 Comments:

Blogger Ninde said...

Bermuda triangeln? Du menar att kursplanen var en öl. En. Sedan minns du ingenting förens du återuppstår med rufsigt hår på helt fel geografisk plats. Ingen kan riktigt förklara hur det gick till. Alien abduction? Jordets magnetfält?.. The jury's still out on that one.. ;)

10:25 fm  
Blogger A. said...

Något åt det hållet ja... :-)

10:26 fm  

Skicka en kommentar

<< Home