torsdag, mars 15, 2007

Nyupptäckt talang...

Det finns vissa saker jag kan, och nån jag inte kan.

En sak jag just upptäckt att jag är bra på är att skälla på chefer. För ca en timme sen så satt harklade jag mig och gick in till det lilla .... *

Utan darr på rösten förklarade jag att jag kände mig felaktigt behandlad, att all min motivation försvann att jobba här när jag blir lovad saker som dras tillbaks osv. Dessutom fick jag in en fin avslutning med att deras/hans handlande dessutom ställt till med problem med min nya arbetsgivare...

Men ryggradslös som han var sa han varken ja eller nej. Bla bla jag förstår, men förstå min sits etc etc yada yada yada... Skiter fullständigt i hans situation nu. Att jag utan att knota lovade att stanna mina 3 månader och han föreslog att jag skulle kunna gå tidigare var totalt oviktigt.
Vi kanske kan lösa det yada yada yada...


Raka svar är något som är jävligt ovanligt i den här organisation. Jävligt ovanligt.


A.


* den som någongång hört Gert Fylking på radio referera till sin chef vet vilket ord som ska in där.