söndag, juni 10, 2007

Det gick nästan...

Jag bröt efter ca 3 mil. Inte på grund av att jag var för sent ute men var helt paj. Trött som fan, ont i exakt hela fötterna och utmattad i skallen.

Så nästan 3 mil. Vad tycker vi om det?

Jag är faktiskt nöjd med mig själv lite stolt.

Den termometer jag såg efter banan visade 31 grader i skugga, i sån värme sprang jag nästan 3 mil, utan att kollapsa, dö eller få hjärtklappning.

Idag blir det en lugn lugn dag. Ska återhämta mig och pyssla lite med några söta blodblåsor...


A.

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis grattis!! Well done....svinbra gjort...

10:20 fm  
Blogger S said...

Grattis! Det är verkligen skitbra.

11:01 fm  
Blogger Björnen said...

Bara att anmäla sig, frivilligt, till att springa en mara är extraordinärt (eller möjligtvis lite galet); att sedan springa 3 mil är... Äh, nu tog orden slut. Jäkligt bra, helt enkelt. Grattis!

11:44 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag är imponerad! Jag sprang i 45 minuter i går morse och det var fullt tillräckligt i den värmen. :)

Skulle skicka ett SMS till dig, men kom på att jag har ditt gamla nummer. Bummer alltså. :)

4:04 em  
Anonymous Anonym said...

BRA GJORT!
*blåser på dina ömma tånaglar*
(Maken har sprungit maraton 3 ggr så jag vet hur löparnaglar kan se ut! En syn man helst undviker före middagen..)

4:50 em  
Anonymous Anonym said...

Som sagt...
Det var kul att titta på. Dagens tighta shorts - say no more.

7:38 em  
Anonymous Anonym said...

Fan vad grym du är :)

7:57 em  
Blogger Peppe said...

Damn vad coolt! Jag tycker att du är sjukt duktig.

8:22 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag såg en kille runt tretti med en "Stockholm Maraton 2007"-t-shirt. Det måste varit du!

8:25 fm  
Blogger Ninde said...

Instämmer i kören. Grattis! Beundransvärd insats :)

9:12 fm  
Anonymous Anonym said...

med beröm godkänt helt klart

i värmen i lördags klagade jag över att röra mig sakta framåt i flipflops. Springa på asfalt i 3 mil hade dödat mig.

Bra jobbat, men leta rätt på ett svalare lopp :)

11:16 fm  

Skicka en kommentar

<< Home