torsdag, juni 07, 2007

Denna värme.

Okej, hur sover man när det är extremhetta i La Casa A? Får helt enkelt vaka in nästa kursdag.

Idag hade vi en skön figur som ledare på kursen i ett ämne som skulle kunna vara tungt. Han skrattade, skämtade och drev med folk. Sjukt kul. 25 år hade han jobbat med det han gör. Så vill jag bli.

Fast jag skulle nog inte ha en jesusskjorta...


A.

Nu ska jag drömma mig bort om tjejer som dansar på bardiskar och sjunger... Alltså jag ska slökolla på Coyote Ugly

3 Comments:

Blogger Peppe said...

Jag tror att du kunde pull of en jesusskjorta. Vissa klädesplagg är så ocoola att det går över gränsen och blir coola.

8:38 fm  
Anonymous Anonym said...

Du får köpa en svennig takfläkt for those hot summernights!

2:40 em  
Blogger A. said...

Pepita: Tror du jag skulle kunna det? Kanske du har rätt.

PPPolly: Haha.. Vi hoppar över den...

9:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Home