söndag, juni 03, 2007

M-Day minus 6.

Christian Poulsen.

Min gamle favoritlirare. Hur jävla korkad är du. Säger som Ernst Hugo. Danskjävlar.

Gårdagen bjöd inte på några direkta läckerheter. Tvättade bilen hos La Parentos. Fikade hos brorsan, såg några kompisar lira match och avböjde alla roligheter som innehåll alkohol och satt sedan hemma och vart djupt besviken på matchen.

Idag. En alldeles utmärkt start på dagen. The Brat sms:ar på mitt gamla nummer och jag vaknar alldeles för tidigt. Tack. Speciellt när du har ideér som ska genomföras om ca 4 timmar. Men upp kom jag. In i duschen, fixade frukost och ut på soldäck i La Casa A och käka frukost ute. Sämre kan man ha det.

Dagens träning : Lätt jogg 5 km.
Dagens dryck : Vatten och sportdryck.
Dagens mat: Sallad. Grönsallad. Och ett ägg.

Dagens kulturella aktivitet: Restaurangernas dag i Kungsträdgården under eftermiddagen.

Någon mer än jag som ser att det inte direkt synkar.


A.