torsdag, maj 31, 2007

Le Möte

Idag har jag suttit på mitt första riktiga möte på jobbet. Som inte bara var internt eller kurs. Jag pratade inte ihjäl någon. Man skulle kunna säga att jag höll tand för tunga. Men det kändes bra.
Det kommer bli fint det här.

Min "coach" som ska hjälpa mig nu i början tycker vi ska gå ut och dricka öl tillsammans. Jag borde ha känningar i spannet 25-35 åriga tjejer tycker han. Det skulle han gilla. Han är frånskild och ca 35-40.

Undrar vad han missat.
A?
Ha känningar bland tjejer i åldern 25-35?
Känner han mig inte alls? (nej iofs inte)
Skulle jag ha det så skulle jag fan inte dela med dem till honom.

Fast vi ska nog gå ut och svira lite som han uttryckte det.
"...det vore ju skitkul..."
Gillar det.
Håller A på att få en vuxen kompis?

A.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Manlig vänskap är väl en fin sak. Se bara på brandmännen i Nilecity.

9:33 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag har JÄTTEVUXNA kompisar...tyyp 50 bast & sånt! Hänger nästan alltid med dem..de e asbra!
Så...vuxna kompisar is da shit!
(men det räknas bara om de e vuxna till åldern & inte sinnet!)

10:55 fm  
Blogger A. said...

Ida: Du har så rätt. Jag brukar säga att manlig vänskap är som en blomma. Man måste vattna den för att den ska bli stark. Gärna med alkohol...

PpPolly: Jag tror jag gillar det här med vuxna kompisar... idag diskuterade vi tv-spel och saknade våra gamla ;-)

5:37 em  
Anonymous Anonym said...

Har helt nyligen hittat hit och vill bara säga en sak - du är för jävla rolig - och du lyser upp min dag med dina sarkasmer och små berättelser!!

7:29 em  
Blogger A. said...

Em : Tackar tackar. Nu blev jag lite stolt. :-)

7:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home