tisdag, maj 29, 2007

How to recognize A.

Shit vad kurser de sätter mig på. Jag är på kurs i princip varje dag tills efter midsommar.
Och bara med samma folk i princip hela tiden.

Men de verkar snälla så det funkar. Och så är den blonda tjejen rätt trevlig att titta på.

I övrigt så är det mindre än två veckor kvar till Maraton. Kortare träningspass nu.
Jag är nervös. Men runt ska jag.

Men som alla stora löpare har jag spenderat eftermiddagen med fokus på det viktaste.
Vad ska jag ha på mig.
Men innan vi går in på det så tar vi reglerna.

Reglerna för A's klädsel vid maratonlöpning eller löpning överhuvudtaget
1. A får inte ha någon som helst form av cykelbyxor på sig.
2. A får inte ha någon som helst form av linne på sig.
3. A får inte ha någon som helst form av lustig attiralj på mig (läs ex: Pippi Långstrump-peruk etc)
4. Du talar inte om reglerna.


Alltså har jag kommit fram till vad jag ska ha på mig. Ni som vill heja på en speciell löpare som kommer behöva det kan hålla utkik efter en kille med svarta fotbollsshorts med nr 25 och en röd t-shirt som det står Activ på. Den är skön.


A.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag tycker du ska ha såna där riktigt korta shorts som lixom flikar upp sig på sidorna. Som en slits. Så att man ser nättyget som håller allt på plats. Helst i nån sorts gul färg med ljusblå sömmar. De är ju...praktiska.

8:07 fm  
Blogger A. said...

Du vill bara se mer av mina ben eller hur? Och jag är helt ärligt inte lika säker som du på att de är så bra. Praktiska. Ja kankse... ;-)

6:43 em  
Blogger S said...

Aha. Nu vet jag vad jag ska kolla efter. Denna jävla nyfikenhet.

7:39 em  
Anonymous Anonym said...

måste du ha tejp över bröstvårtorna? brukar inte löpare ha det?

8:19 em  
Blogger A. said...

Bara kolla på, men du behöver nog inte kolla i täten Sandra... ;-) Sen är nyfikenhet den bästa egenskap man kan ha!

Lois: Det kommer jag göra, men, kanske under mer info än vad ni behöver, det gör jag när jag spelar fotboll med. Dessa jävla billiga reklamtryck....

9:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home