söndag, maj 27, 2007

A Uppmanar...

I lördags gick jag och The Brat runt på stan.

Det finns sjukt mycket snygga tjejer i stan. Och är det soligt ute är alla snygga.

Men jag kan inte fatta en sak.
En tjej som är ute på krogen är uppsnofsad till tusen, sminkad jättesnyggt. Snygga kläder och håret är på topp. Men jag kan inte rå för att tycka att ni är att när ni lite lagom sminkade och mer leisureklädda på en lördag-dag är ute och går på stan är snyggare.

Skulle säga att ni nästan alltid är snyggare så. Men that's me.


A.

9 Comments:

Blogger ajja said...

Du e go du. Ja önskar ja hade en bästa kompis jag kunde para ihop dig med! Måndagskramar!

8:17 fm  
Anonymous Anonym said...

Du & min storebror verkar vara mycket lika...Han gillar med tjejer som e laidback & casual...
ehh...meh vilket lamt inlägg...intresseklubben antecknar lixom! :-)

9:23 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag e alltid snygg ;)

12:48 em  
Blogger Björnen said...

Du har helt rätt! Visst fasen är de flesta tjejer snyggare med lite eller inget smink. Fast jag antar att man även måste se ytterligheterna för att upptäcka det?

Jag vill också bestämt hävda att även jag är snyggare utan smink.

6:33 em  
Blogger A. said...

Ajja: Lite i alla fall. men ni är snyggast då... ;-)

PollyPP: A's funderingar, den lama bloggen? Hehe. Här är man exakt så lam man vill. Din bror verkar ha bra smak. ;-)

C:Klart du är, men vissa har det inte lika bra och då är de snyggast lite lagom fixade...

Björnen: Jag är nog också snyggare utan smink. Kankse lite kajal om det ska vara något... :)

11:54 em  
Anonymous Anonym said...

Nejnej A, nu skrev jag dumt...jag menade ju såklart inte att DU hade ett lamt inlägg...jag menade att jag skrev en lam kommentar...intresseklubben antecknar lixom kommentar....Jag får nog gå en ordkurs så jag kan skilja på inlägg & kommentar :-)

6:53 fm  
Blogger Peppe said...

A: så klokt skrivet. Puss på dej för det.

9:42 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag håller med Peppe.

12:29 em  
Blogger A. said...

Det är precis sånt här som gör att jag gillar er så mycket ;-)

3:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home