onsdag, oktober 24, 2007

Das Dienstag

What a day for a daydream.
Japp så tänkte jag imorse och försov mig.
Vaknade förskräckt av att det ringde på jobbmobilen. Tröck upptaget knappen och låtsades vara upptagen. Strategisk tillbakaringning i bilen sen...

Annars så har jag varit på utflykt till huset brevid mig. De hade nämligen tårta. Inte alls illa. Jag högg in och firade med de andra att Annika skulle sluta.
Alla såg glada ut. Tänk vad lite tårta och att Annika ska sluta kan göra för människan.
Hade jag varit lite kaxigare hade jag hållt ett tal.


A.

Ps. Annika, eller för den delen de andra på avdelningen där jag varken sett eller hört talas om innan. Men nu är hon borta.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

mittwoch?

4:57 em  
Blogger A. said...

Jag vet numer att det inte är tisdag...

4:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home