onsdag, december 12, 2007

Uppföljning Le Frisyr...

Igår när jag gick ut från frisören. Som inte var min vanliga söta frisörska.
Och tydligen ser man på min hårbotten* att jag är stressad och duschar för mycket. Information som ni antagligen verkligen längtat efter.

När jag gick ut därifrån såg jag ut som bögen i Alcazar. Och inte alls så manlig som jag hade tänkt.

Tankebanor som kostym och mössa slog mig konstant. Lite medelssvensson goes Eminem.
Men idag med mina magic fingers så är jag ganska nöjd.

Och alla vet ju att man är som finast i håret exakt 5 dagar efter klippning. Alltså blir jag som snyggast på lördagkväll... :-)



A.

* Att höra tal om att man ser hårbotten är inte roligt. Som fåfäng som få om mitt hår så vill jag inte att man ens ska kunna ana en hårbotten. Att se hårbotten är första steget mot flintism.


Ps. Jag har fått ett hemligt kort idag.

8 Comments:

Blogger Ängeln said...

Åh det fanns en räddning alltså! För sannolikheten att du skulle få hugg på lördag med en frisyr som bögen i Alcazar är inte alltför hög.

SÅ vad händer på lördag? Dejt igen ;)

10:50 fm  
Blogger A. said...

Inga dejter alls. Ingen som vill gå på dejt med A. Man får ju inte ens följa med till stall och bära hö tydligen...

Lördag räknar jag med att bara spontant med att någon vill gå på krogen :-)

11:26 fm  
Anonymous Anonym said...

Fan, det innebär ju att jag inte blir snygg förrän på måndag.

12:41 em  
Blogger A. said...

Fel Ida. Som snyggast på måndag och framåt... :-)

12:44 em  
Blogger Ängeln said...

vad är hemligt kort förresten?

1:00 em  
Blogger A. said...

det får ni veta så snart mitt möte är klart...

1:55 em  
Blogger Ninde said...

Var det du som var i DN:s bilaga om mäns frisyrer idag? :)

3:40 em  
Blogger A. said...

Antagligen ;-) Var han snygg?

5:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home