måndag, januari 07, 2008

Om...

Om om inte fanns så hade A under helgen inte råka;

- Tillsammans med alla kompisarna glömt 30-års jubilarens present.
- Tyckt det var en bra ide att dricka skallen i småbitar
- Dansa i otakt
- Reta en gammal kompis som skaffat page bara för att jävlas...
- Diskutera hockey med ett gammalt hockeyproffs*
- Sova med en strumpa på
- Försöka maila mitt i natten
- Somna i en taxi
- Råka baka bröd igen för att jag inte ville gå ut igår

Men om om inte fanns så hade jag inte haft lika kul.

Och förövrigt anser jag att Tito Beltran mycket väl kan göra slag i sitt hot...

http://www.expressen.se/nyheter/1.993223/jag-ska-branna-mitt-svenska-pass


A.

* Här ber jag till gud att jag inte sa något i stil med "jo, du Calle, vi är ett gäng som åker runt i Vasaparken och spelar hockey ibland. Är du sugen och har tid så..."

4 Comments:

Blogger Ninde said...

Sova med e n strumpa på? Meh? Du måste ju ha båda två på om det ska vara fotinpackning fattar du väl?

2:23 em  
Blogger A. said...

Jag vet det Ninde. Nu ;-)

2:36 em  
Blogger Ängeln said...

Hmmm hur råkar du baka bröd??? Går inte att bortförklara med fylla... såsom mail och sms ;)

3:13 em  
Blogger A. said...

Men med slöhet som gjorde att jag inte orkade gå ut. Alltså OM jag inte varit lite full kvällen innan, så hade jag varit piggare och gått och handlat (150m) men nu orkade jag inte så jag fick baka istället...;-)

Eller så är det min farmoderliga sida som kommer fram med att jag gillar att baka...:-)

3:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home