fredag, januari 04, 2008

A sammanfattar och ser framåt.

Januari : Jag är bitter på mina kollegor men hoppas på nytt jobb. (Halvtrist månad)
Februari: Jag får ett nytt jobb. (Kul månad)
Mars: Jag är kvar på gamla jobbet men gör inte så mycket. (En jag bryr mig inte månad)
April: Jag är ledig stora delar av månaden. Och åker till Malta. (Kul månad)
Maj: Jag börjar på nytt jobb. (Jättekul månad)
Juni: Jag är konstant trött efter mycket nytt på nya jobbet och efter ha försökt springa Maraton. (Kul månad)
Juli: Jag får min semester inställd efter ha varit en vecka i Halmstad där jag hade sammanlagt 2 timmars uppehåll från regn. (Kul månad ändå)
Augusti: Jag fyller 31 och hoppar fallskärm. (Kul månad)
September: Jag jobbar mest hela tiden. (Okej månad)
Oktober: Fortfarande mycket jobb men jag lär mig mycket. (Kul månad)
November: Det är mörkt ute. Men jag gillar hösten. Lite mindre jobb (Okej månad)
December: Jobb, jobb, jobb, jul, Sälen, nyår. (Kul månad)

Ska vi sammanfatta det som ett bra år?


2008 då?

A's förutspår att detta kommer hända under året.
Jag får löneförhöjning.
Jag lär mig spanska.
Jag åker på semester långt bort till något ställe jag aldrig vart på förut.
Jag fortsätter gå lite för mycket på krogen.
Jag börjar spela fotboll och blir en av de bästa i laget.
Jag firar påsk i Härjedalen.
Jag får hångla minst en gång.
Jag dricker minst 7 hot shots under året.
Jag är toastmaster på 1 bröllop.
Jag börjar träna ordentligt och vågar bada på andra ställen än i vassen under Beach 2008.

Sen så får vi se. Trist att veta om allt i förväg.


A.

3 Comments:

Blogger Ninde said...

Löneförhöjning och bäst i laget låter ju bra. Men du ärligt, sju shots och ett hångel..på ett helt år? :D

12:18 em  
Blogger A. said...

Det står ju faktiskt minst före. Alltså hoppas jag på mer...:-)

1:01 em  
Blogger Ängeln said...

shots? men varför.. ;)

4:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home