torsdag, december 27, 2007

Ingen rast ingen ro...

Hola.

I'm back. Ingen långledighet för A.

Men vi kan konstatera att återigen har jag varit sjukt snäll ett helt år. Antagligen för snäll som vanligt. Men idag är man tillbaka på jobbet. Skitkul. Speciellt som det BARA är jag här idag. Exakt bara jag.

Och vad hade jag tänkt göra idag då? Jo få lite småsaker gjorda. Som reseräkningar, friskvårdsbidrag och sånt som måste in innan nyår. Vad händer då? Jo systemet funkar inte.
Så nu får ni, om ni är några som läser här idag roa mig.
Inga undanflykter.
Undrar om det kommer att komma någon hit idag. Funderar på att jobba naken.

Just ja, julafton har det varit. Jag fick en massa fint. Så nu har jag tex ett nytt tidningsställ som matchar min bokhylla. En ny t-shirt som är ekologiskt odlad?!?! och en ask choklad.
Slå det om ni kan.

I övrigt så har jag dansat av en nagel på GH på juldagen. Svårt skadad.

A.