måndag, december 17, 2007

Morgonandakt..

Att sätta sig i bilen och åka till jobbet kan vara både roligt, obehagligt eller skrämmande.
Skrämmande mest för hur folk beter sig i bilar.
Som tex han idag som lyckades få in hela handen i näsan.

Vad jag gör i bilen? Ser mest cool ut. Pilotbrillor och headset kan aldrig bli fel*

Men det som verkligen skrämmer än är när Carola är med på radio.


A.

* Får dock vissa Madonna-vibbar av det. Speciellt som jag gärna skrålar med i typ den låten jag känner igen.

13 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kör du bluetooth kan headset och pilotbrillor helt klart bli fel. Jag ångestryser av bara tanken...

2:06 em  
Blogger A. said...

Inga fåniga bluetooth-headset. Jag vägrar. Har naturligtvis ett coolt med sladdar som trasslar in sig... För att se extra ball ut så tuggar jag dessutom tuggummi med öppen mun. Lite som Iceman i Top Gun ;-)

Och kul att du dök upp igen...:-)

2:13 em  
Blogger Ninde said...

Iceman? ha ha ha...;)

fast du ärligt? Headsetför mobilradion då eller? Trodde alla blåtandade annars numera? :)

2:15 em  
Blogger A. said...

Blåtandar inget alls. Och sen så kanske jag ska tillägga att jag givetvis inte har headsetet i när jag inte pratar telefon... ;-)

Mobilradio?!? När jag sitter i en bil?

Och ja, Iceman...

2:42 em  
Blogger Ninde said...

a: Mobilradio när du sitter i en bil? Tja, var ju lite det jag tyckte lät mysko. Även en SAAB borde väl kunna slå mobilradion ;)

Iceman..*fniss* komplett med kaxigt tuggummituggande? (ja, jag ska släppa det nu..:D

3:00 em  
Blogger A. said...

Och lätt stubbat hår som jag fönar... :-)

3:25 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har aldrig försvunnit, bara varit lite tystlåten.

Och det gör mig glad att du kör sladdat. Tack för det, Ice-A

4:49 em  
Blogger Ängeln said...

ICEMAN?!?!

enda sättet att koma ur den är att göra en egen inspelning av volleybollscenen..

Lägg upp den här så lovar jag att även Ninde hjälper till och ger betyg!

5:32 em  
Blogger A. said...

Moi: Ice-A... I like!

Ängeln: Är det bara min kropp som ni är ute efter?

9:12 em  
Blogger Ängeln said...

Självklart! Men givetvis får du bonus för om du dessutom kan spela volleyboll på ett trovärdigt sätt..

11:03 fm  
Blogger A. said...

Har jag nämnt att jag en gång innan de höjde nätet faktiskt vunnit något slags distriktslags-sm i volleyboll?

11:10 fm  
Blogger Ninde said...

Beach Volley på Lappplands V beach eller? :D

I övrigt håller jag med ängeln.. ;)

11:26 fm  
Blogger A. said...

Hörru du? Så jävla onödigt. :-)

5:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home