tisdag, december 18, 2007

Vad har du på dig?

Vet ni vad jag har på mig idag? Och nej. Ni som förväntar er snaskiga detaljer rekommenderas att ladda ner något från Internet...

Jag har på mig den tröjan som lillbrorsan egentligen skulle få i julklapp. Tyckte den var snygg som fan.

Vad säger det här oss?

1. Jag klär bättre i snygga kläder än lillbrorsan?
2. Jag måste tvätta?
3. Jag hoppas att lillbrorsan inte läser det här och jag ger honom tröjan ändå?
4. Att jag köper något annat och billigare till brorsan?

A.

6 Comments:

Blogger Ängeln said...

1. Absolut.. fast han fick ju inte chansen?
2. Måste? Nää men kan alternativ handla kläder till dig själv istället för att tulla av julklpparna. Under förevändningen att det är julklappar till dig själv.
3. Om du är väldigt bra på att slå in paket så visst..
4. Det lär han bli ännu gladare av att läsa. Tips! En liten budgetbok? Billigt och då har du ju pengar kvar att låna ut till honom ;)

2:20 em  
Blogger Ninde said...

5. Att du köper något annat och dyrare till honom för att kompensera ditt dåliga samvete?

6. Att du inser att du måste tvätta innan du börjar använda julklappskläder avsedda för mamma A? :)

4:00 em  
Blogger A. said...

Ängeln: Hehe.. Du har många bra ideer... ;-)

Ninde: det värsta är att det kommer bli dit alt 5...

4:06 em  
Blogger A. said...

Och punkt 6 är det ingen som vill se...

4:06 em  
Blogger Ängeln said...

Åhå..klart att vi vill!

10:35 fm  
Blogger A. said...

Trust me... det är inget du vill se. Hehe

9:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home