tisdag, december 18, 2007

Med blommor och med blad vi firar denna...

Imorgon fyller Le Blogg två år. Två år som blogg. Och knappt ett enda vettigt ord har skrivits ned. Lite imponerande.

Mitt jag har tråkigt på jobbet projekt blev lite långt. Jag sammanfattar redan idag.
Inlägg om Linda Rosing, tupplurar på lunchen, hur man tackar en bilist som stannat för att släppa över dig vid ett övergångsställe har blandats med CK, Lillbrorsan, besvikelse över ålänningar och fåfänga om mitt hår.
Men bättre än så här blir det inte.

Snabb fakta Le Blogg:
Husbonde: A.
Geografisk spridning, Sverige, Europa, Världen och Universum
Favoritmat: Mat
Längd: Alldeles lagom
Vikt: Som Karlsson på taket
Storlek: Just nu 24"
Första ej invigda i Le Blogg att kommentera var Ajja.
Flitigaste kommentator är nog Ninde
Mest hånade person är nog lillbrorsan.
Mest hånande person 404 som aldrig har hållit med mig om något egentligen.
Flitigast omnämnda är nog CK, The Brat och Lillbrorsan.
Le Bloggs utomsocknes Peppe
Antal som kommenterar jämfört med läsare skrämmande lågt. *
Bittraste är jag nog själv innan jag bytte jobb.

Det ni. Det här trodde ni aldrig va? Eller hoppades.

Så dagens fråga är. Hur ska vi fira??


A.

* Kan ju vara så att jag inte är så jävla rolig som jag tycker...

10 Comments:

Blogger Ängeln said...

Lite skumpa?

2:17 em  
Blogger Ninde said...

Mycket skumpa? :)

3:26 em  
Blogger A. said...

Jag tror ni är något på spåret...

3:58 em  
Blogger 404 said...

Mycket presenter, till alla de mest hånade personerna! Hur kan det finnas två stycken som är mest hånade? Jag känner mig lite kränkt här. Och självklart så håller jag inte med dig i något du skriver. :)

6:32 em  
Blogger A. said...

404: Läs om läs rätt :-)

11:47 fm  
Blogger Björnen said...

Det finns bara ett rätt svar på den frågan: MASSOR av skumpa!

7:34 em  
Blogger 404 said...

Ah, men... Jag har väl aaaaaaldrig hånat någon. Det kan jag helt enkelt inte hålla med om. :)

8:06 em  
Anonymous Anonym said...

du är toppen - din blogg rockar - och jag hoppas att antalet kommentarer ínte enbart är det som får dig att fortsätta för i sådant fall lovar jag att skriva mckt mckt oftare!!

stort grattis på 2-årsdagen!!!

9:08 em  
Blogger A. said...

Björnen: Tror du har rätt :-)

404: Nej inte skulle väl du;-)

Anonym: Tackar tackar och nej det är det inte. Funderar faktiskt på varför jag skriver den ibland haha...

9:49 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis Grattis!!

3:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home