onsdag, januari 02, 2008

A är tillbaka.

Efter att ha firat jul. Nyår och kört bil i karavan hem från Sälen kan jag konstatera att:

Jul är trevligt
Lillbrorsan förlorade i sällskapsspel och blev rasande.
Jag hade varit snäll i år.
Det är inte kul att jobba.
Jag åker skidor som en gud.
Bilkö när man är trött är inge kul.

Men vi tar väl det som ni är mest intresserade av direkt. Parfesten plus A i Sälen.
De paren var väldigt icke-pariga. Så opariga att ena tjejen smällde till sin snubbe med en flatnäve i fejjan på nyårsafton. Killen sprang ut i skogen och grät. Hon grät. Kompisarna var upprörda. A brydde sig inte.

Eller lite brydde jag mig när de tyckte att jag skulle gå ut i skogen och leta efter en gråtande man. Det vägrade jag naturligtvis och tog en drink till.

Skönt att vara singel ibland? Skulle tro det...

A.

1 Comments:

Blogger Ninde said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

1:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home