tisdag, januari 22, 2008

Tillbaks..

Le Kick-Off...

Vi har tydligen varit grymma och dragit in sjuka summor till firman under året. Min avdelning alltså. Grymma. Kom ihåg var ni hörde det förr. Vi har vart så bra att jag skulle kunna ha ett Von-Anka valv med pengar att simma i om allt var i mynt.

Sen så vart det fest. Och middag. Och tävlingar. Som tex musikfrågesporten.
Där A's lag vann. Ohotat. Helt ohotad. Och A kunde så mycket om musik att jag tom fick ett hedersomnämnade idag under förmiddagspasset.

Annars så är det lite löjligt att applådera över varje talare. Varje bra resultat. Varje gång någon sagt något i princip. Men så är det väl. Men lite sekt tycker jag.

Sen var det små oväntade inslag. Som massagepaus när man skulle massera sin bänkgrannes axlar. A lyckades nog ganska bra då den 40-åriga kvinnan utbrast.
"Åh, du gör mig knäsvag"
Hur jag reagerade? Jag blev bra generad. Men det stoppade inte där. Det blev en hel del dans. Och tro fan om inte samma kvinna ville dansa massor med A.
Men jag dansade med henne och hon såg salig ut. Bugga det kan jag. Och långsamma låtar. Men sen kom jag fram till att jag skulle passa mig för att bli gruppens konferensknullare så jag gick och la mig. Efter ha fyllemailat.

A.

5 Comments:

Blogger Ängeln said...

Att komma på att du behövde passa dig för att bli gruppens konferensknullare innebär ju att tanken slog dig..hehe!

2:07 em  
Blogger A. said...

Ängeln: Ja. Eller hmm.. :-)

3:09 em  
Blogger Ninde said...

..och där missade a chansen till en eventuell framtida befodran och eget von Anka rum..?

Fast fyllemejl är ju iofs alltid trevligt.. ;)

3:57 em  
Blogger A. said...

Jo men jag räknar kallt med en chans till ;-)

Och visst var det? Blev du överraskad och glad? Eller förvånad och rädd? ;-)

4:29 em  
Blogger Peppe said...

Jag är både stolt och imponerad.

2:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home